יום בשבוע

נולדת ביום שלישי בשבוע איך זה ישפיע עליך

יש בו ממתכונת המורה, הוא יודע להסביר אידאות, ולהורות את הדרך לאחרים.

יום שלישי

“המליך אות ד’ בזרע וקשר לו כתר וצרפן זה בזה וצר בהם חמה בעולם יום שלישי בשנה ונחיר ימין בנפש זכר ונקבה”

(ספר יצירה פ”ד, מ”י)

 

מספר על האדם

זהו אדם עשיר, עשירותו גדולה ונובעת מרצונו האינסופי להעניק. את כל מה שביכולתו לתת הוא מעניק לאחרים. גם כשאינו מצליח חומרית, הוא יודע לחייך לשני, לקבלו בסבר פנים יפות, הוא אינו מקרין את דאגותיו כדי לא להטריד את הסובבים אותו.

 

יש בו ממתכונת המורה, הוא יודע להסביר אידאות, ולהורות את הדרך לאחרים. חשוב לו מאד שהוא עצמו יהיה המקור לעושרו. הוא רוצה להגיע אל דעותיו בכוח תבונתו, גם אם דברים שהוא אומר נאמרו כבר, הוא מגיע אליהם מתוך מחשבותיו, תהיותיו ומסקנותיו האישיות.

 

הוא חי חיים שקופים, צלולים, אין לו סוד, הוא תובע מעצמו את הבהירות הגבוהה ביותר שהוא יכול להגיע אליה הוא שונא סימני שאלה, הוא בז לספקנות ולחוסר החלטיות.

 

הוא מקבל את דעת הזולת רק אם מתברר לו שזוהי דעתו שלו.

הוא אדם של אמת. בגלל שקיפותו הרבה הוא אינו יכול לעסוק במעשי תרמית כי הללו מתגלים מייד. הוא מבצע דברים שהם נכונים בעיניו. הוא בודק את אמינותם של דברים רק לאחר שעמדו במבחן הזמן.

 

הוא איש הכלל, התעניינותו הכנה באנשים סביבו מכתירה אותו כמנהיג של סביבתו הקרובה.

הוא איש של מיזוגים ומכאן גם יכולתו לעסוק בענייני משפט, הוא מגיע להכרת החוק מתוך המציאות. בשבילו חוקים הם עצות לניהול תקין של החיים.

סיסמתו – צמיחה, הוא אדם צומח ומתפתח, סימלו הוא עץ, “הכי האדם הוא עץ השדה”.

הוא לוקח מתוך אדמתו את רעיונותיו, מפנים ומעצים אותם, ורק אז מגלה אותם החוצה.

 

הוא נמרץ ומהיר, מתמרן מדהים, הוא אינדיווידואליסט, בשלבים המוקדמים של התפתחותו הוא נוטה להעצים את האגו ולהראותו כלפי חוץ, אבל בבגרותו, הוא מגלה כלפי חוץ את האור המלא של נפשו הגדולה.

 

צמיחתו מואצת כבר מגיל צעיר והיא מקפחת את ילדותו. הוא נהיה בוגר בגיל צעיר, אבל עם דעיכתו של האגו הוא מתגלה במלוא סקרנותו הילדותית. התמימות והחום מפעמים בו כבנפש אומן.

 

הוא מבקש להיות אדון לגורלו, מציב לעצמו מטרות שרק לעיתים קרובות מספקות אותו, הוא חסיד של הדרך אל… ולא חסיד התוצאה.

הוא נמצא בתהליך מתמיד של פיתוח עצמיותו, פנימיותו. הוא בטוח בדרך ליצירת זהות ברורה ומודעת לעצמו.

 

קשייו והתמודדותו בתוך המשפחה הם ביחסי הורה-בן הוא רוצה לראות בהוריו שותפים, הוא אינו מסתפק בסיסמאות ובמצגי שוא הוא מחפש ערכיםברורים וחשובים.

 

יש בו הבטחה להגברת פריון, סביבתו מתברכת בו בכל המישורים: החומרי, הפיזי, המנטלי, הרגשי והרוחני. יש שרואים בו את הקמיע שלהם להצלחה.

 

רזיאל פריגן

רזיאל פריגן הינו סופר, הוגה קיומי ופרשן. מייסד המרכז הטיפולי אבחוני קבלי 'ReviveLife' ושיטת האקסתרפיה. מדריך רוחני ויועץ אישי.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

בדוק גם
Close
Back to top button