מאמרים

המסלולים האניגמטיים של אסטרולוגיה אזוטרית.

אסטרולוגיה אזוטרית מציעה גישה עמוקה ורב-ממדית להבנת חיינו וההתפתחות הרוחנית שלנו.

המסלולים האניגמטיים של אסטרולוגיה אזוטרית.

בתחום האסטרולוגיה העצום, קיים ענף פחות מוכר וחידתי בשם אסטרולוגיה אזוטרית המושרשת בחוכמה עתיקה ובמסורות רוחניות. אסטרולוגיה אזוטרית מתעמקת בהיבטים המיסטיים והמטאפיזיים של גרמי השמים. בניגוד לאסטרולוגיה מסורתית המתמקדת בעיקר בתכונות אישיות ובתחזיות, אסטרולוגיה אזוטרית מבקשת לחשוף את המטרה הרוחנית העמוקה יותר ואת המסע האבולוציוני של הנשמה. בשיעור זה נחקור ונלמד את עולמה המרתק של האסטרולוגיה האזוטרית, עקרונות הבסיס שלה והשלכותיה העמוקות על הצמיחה והמימוש הרוחני שלנו.

השרטוט הקוסמי

האסטרולוגיה האזוטרית טוענת שגרמי השמים וקבוצות הכוכבים משמשים כתוכנית להתפתחות התודעה. מאמינים כי כל כוח פלנטרי נושא תדר אנרגטי ספציפי המשפיע ומנחה את המסע של הנשמה לעבר הארה. מפת הלידה, באסטרולוגיה אזוטרית, נתפסת כמפה סמלית החושפת את השיעורים הרוחניים, האתגרים והפוטנציאלים שהנשמה האינדיבידואלית בחרה במהלך החיים.

שבע הקרניים.

מרכזי באסטרולוגיה אזוטרית הוא הרעיון של שבע הקרניים, הנובע מתורות אזוטריות עתיקות. זה מציע שניתן לסווג את כל החיים והתודעה לשבע דפוסי אנרגיה או קרניים נפרדות. כל קרן מייצגת תכונה אלוהית מסוימת, כגון אהבה, חוכמה ורצון, והיא קשורה לכוכב או לקבוצת כוכבים ספציפיים. על ידי הבנת הקרן הדומיננטית במפה של הפרט, אסטרולוגיה אזוטרית מציעה תובנות לגבי המטרה הייחודית של הנשמה ודרכה לקראת מימוש עצמי.

אסטרולוגיה חיצונית

באסטרולוגיה מסורתית, האסנדנט מייצג את האישיות החיצונית של הפרט ואת האופן שבו הוא מתקשר עם העולם. באסטרולוגיה אזוטרית, המזל נחשב לביטוי החיצוני של הנשמה ולכלי שדרכו היא יכולה להפגין את מהותה האלוהית. היא מעידה על התכונות שהנשמה מבקשת לפתח ולבטא במהלך החיים, והיא פועלת כעדשה שדרכה תופסת הנשמה את המציאות ולומדת את לקחיה.

אנרגיות פלנטריות וחניכה.

אסטרולוגיה אזוטרית טוענת שכל כוכב לכת מייצג אנרגיה מסוימת או כוח רוחני, וככל שהנשמה מתקדמת במסע האבולוציוני שלה, היא עוברת סדרה של חניכים הקשורים לאנרגיות אלו. חניכות אלו משמשות אבני דרך של צמיחה והתמרה, המניעות את הנשמה לעבר מצבי תודעה גבוהים יותר. לדוגמה, החניכה הקשורה לכוכב שבתאי מסמלת את שליטתה של הנשמה במגבלות וביסוס של משמעת ואחריות.

מעבר לגלגל המזלות

בעוד שהאסטרולוגיה המסורתית מתמקדת בעיקר בשנים עשר המזלות, האסטרולוגיה האזוטרית מסתכלת מעבר לסימנים הללו וחוקרת את המשמעות העמוקה יותר של קבוצות הכוכבים. מאמינים שקבוצות הכוכבים הללו מחזיקות במשמעות רוחנית עמוקה, המייצגות אנרגיות ארכיטיפיות וכוחות קוסמיים המשפיעים על התפתחות הנשמה. אסטרולוגיה אזוטרית מעודדת אנשים לחקור את האנרגיה הייחודית של כל קבוצת כוכבים ולעסוק בכוח השינוי שלה.

אסטרולוגיה אזוטרית מציעה עדשה עמוקה ומסתורית שדרכה נוכל להבין את המטרה העמוקה יותר ואת ההתפתחות הרוחנית של הנשמה. 

מחקרים נוספים:

בנוסף לעקרונות הליבה של אסטרולוגיה אזוטרית, ישנם מספר היבטים נוספים שכדאי לחקור. אלו כוללים.

ריפוי אסטרולוגי: אסטרולוגיה אזוטרית מכירה בקשר העמוק בין הגוף הפיזי, הרגשות והנשמה. על ידי הבנת חוסר האיזון האנרגטי במפת הלידה, ניתן לזהות את הסיבות השורשיות למחלות פיזיות ורגשיות. אסטרולוגיה אזוטרית מציעה כלים וטכניקות שונות להחזרת הרמוניה ואיזון, המאפשרת ריפוי ברמת נשמה עמוקה.

אסטרולוגיה קרמית: אסטרולוגיה אזוטרית מכירה בתפקידה של קארמה בעיצוב חיינו ובאבולוציה הרוחנית. מפת הלידה חושפת את הדפוסים והלקחים הקרמתיים שהנשמה הביאה לחיים האלה. על ידי הבנת הטביעות הקרמתיות הללו, אפשר לעבוד במודע לפתרון בעיות עבר, שחרור חובות קארמתיים והאצת הצמיחה הרוחנית שלהם.

מעברים אסטרולוגיים: אסטרולוגיה אזוטרית מייחסת חשיבות רבה למעברים הפלנטריים ולהשפעתם על המסע האבולוציוני של הנשמה. מעברים נתפסים כהזדמנויות לצמיחה ולטרנספורמציה, שכן הם מביאים אנרגיות ולקחים חדשים לחיינו. על ידי הבנת ההשפעות הקוסמיות במהלך מעברים ספציפיים, אנשים יכולים לנווט את האנרגיות הללו בצורה מודעת יותר ולהתאים את עצמם למטרה הגבוהה שהם נועדו להגשים.

אסטרולוגיה ומדיטציה אזוטרית: למדיטציה יש תפקיד מכריע באסטרולוגיה אזוטרית, שכן היא מאפשרת לאנשים להתחבר לאני הפנימי שלהם ולגשת למצבי תודעה גבוהים יותר. על ידי שילוב של תובנות אסטרולוגיות עם שיטות מדיטציה, אנשים יכולים להעמיק את המודעות הרוחנית שלהם, לשלב את האנרגיות של מפת הלידה שלהם ולהתאים את עצמם למטרת נשמתם.

אסטרולוגיה אזוטרית מציעה גישה עמוקה ורב-ממדית להבנת חיינו וההתפתחות הרוחנית שלנו. על ידי התעמקות בתוכנית הקוסמית, עיסוק באנרגיות של כוכבי הלכת וקבוצות הכוכבים, וחקירת היבטים כמו ריפוי, קארמה ומדיטציה, נוכל לצאת למסע טרנספורמטיבי של גילוי עצמי וצמיחה רוחנית.

בעוד שאסטרולוגיה אזוטרית עשויה להיראות מורכבת ואזוטרית, תורתה והפרקטיקות שלה מכילות בתוכם את הפוטנציאל למימוש עצמי עמוק ולהתעוררות רוחנית. על ידי אימוץ הענף החידתי הזה של האסטרולוגיה, אנו פותחים את עצמנו להבנה עמוקה יותר של מטרת הנשמה שלנו ושל הקשר ההדדית של היקום. הבה נצא למסע המיסטי הזה, מונחים על ידי הכוכבים, בעודנו חושפים את סודות הטבע האלוהי שלנו.

בשולי הדברים

מהו -האסנדנט Ascendant?
– המזל העולה, היא נקודה חיונית באסטרולוגיה. הכוונה היא למזל גלגל המזלות העולה באופק המזרחי בזמן המדויק של לידתו של אדם. העלייה נקבעת לפי זמן ומיקום הלידה ונחשבת לבעלת השפעה רבה בעיצוב אישיותו ומראהו הפיזי של האדם.

סימן העולה עשוי להיות זהה למזל השמש או לא, אשר נקבע לפי תאריך הלידה. אם מישהו נולד בזריחה, העלייה שלו תהיה זהה למזל השמש שלו. עם זאת, אם מישהו נולד כשהשמש שוקעת, העלייה שלו תהיה המזל ישירות מול מזל השמש שלו במעגל גלגל המזלות.

כל סימן גלגל המזלות עולה במשך כשעתיים, וכתוצאה מכך שתי תזוזות עלייה במהלך היום. מזל העולה נחשב לרוב כנקודה השנייה בחשיבותה בהורוסקופ של אדם, אחרי השמש. הוא מספק תובנות לגבי ההתנהגות החיצונית של האדם, המראה הפיזי והרושם שהוא עושה על אחרים.

באסטרולוגיה, מאמינים שהעולה מייצג את האופן שבו אדם מציג את עצמו לעולם, את השקפתו הכללית על החיים, ואת התכונות שאחרים תופסים בו בעת המפגש הראשוני. זה גם יכול לתת אינדיקציות לגבי הסגנון, ההתנהגות והגישה הכללית של אדם לחיים.

חשוב לציין כי אסטרולוגיה היא מערכת מורכבת ורבת פנים, והפרשנות של העולה, כמו גם כל גורם אסטרולוגי אחר, יכולה להשתנות בהתאם לאסטרולוג ולמפה הספציפית המנותחת.

 

ראו גם

שיעור מס’ 2

שיעור מס’ 3

קישורים

ראה ‘מהי אקסתרפיה’

רזיאל פריגן

רזיאל פריגן הינו סופר, הוגה קיומי ופרשן. מייסד המרכז הטיפולי אבחוני קבלי 'ReviveLife' ושיטת האקסתרפיה. מדריך רוחני ויועץ אישי.

מאמרים קשורים

Back to top button