יום בשבוע

נולדת ביום חמישי איך זה ישפיע עליך

הוא שומר על יחסים חברתיים רחבים, שאותם הוא מפתח באמצעות עזרה לזולת.

יום חמישי

“המליך אות פ’ בממשלה וקשר לו כתר וצרפן זה בזה וצר בהם כוכב בעולם יום חמישים בשנה ואוזן שמאל בנפש זכר ונקבה”

(ספר יצירה פ”ד, מי”ב)

מספר על האדם

כשמדברים על כבוד, מדברים על ילידי יום זה. מי שנולד ביום חמישי תובע לעצמו מעמד מכובד בסביבתו הקרובה, ואינו מסתפק בתפקיד זוטר. צפוי שהוא ייאבק על קבלת המשרה הרמה ביותר שבהישג יד ואותה הוא יקיים כמלכות.

הוא אינו מסתפק בבינוני, בפשוט, ברגיל. הוא צריך מעמד. גם אם חלקו הכלכלי לא שפר עליו תוכל למצוא אצלו סמלי סטטוס רבים.

הוא רבגוני מאד, תחומי ההתעניינות שלו רבים ומגוונים וכזו היא גם סביבתו. בביתו מצויים חפצים מתרבויות שונות וסגנונות שונים, הוא אדם ססגוני בדיבורו בהליכותיו, במלבושיו וכד’.

הוא שומר על יחסים חברתיים רחבים, שאותם הוא מפתח באמצעות עזרה לזולת.

הוא רואה את פנימיותם של בני האדם, מזהה את טעויותיהם הרגשיות, ומראה להם דרך לפתרון. מכאן יכולת הריפוי המדהימה שלו. יש שהוא מעביר תכונה זו לעולם החומרי והופך להיות משקם הריסות, מעין שיפוצניק רב-תחומי.

הוא סמכותי מאד, ורוצה לקבוע את דעותיו כאילו התקבלו על-ידי הרוב. מבחנו הגדול הוא מבחן של הנהגה. לא פעם הוא מתעלם מהשקפותיו ונסחף אחר קולות תבוסתניים שנשמעים בסביבתו. חוסר האמונה בעצמו מכשיל אותו.

עליו ללמוד לסמוך על תחושותיו והרגשותיו שהמקור להם היא תבונתו העמוקה. 

יש בו מתכונת הסופר, תמצא אותו משתובב בהרפתקה שאינה מתאימה לכבודו בתירוץ הקבוע שכרגע הוא כותב ספר בנושא ורוצה לחוות את החוויה מקרוב.

תכונה זו מאפשרת לו לחוות את החיים בלי ליטול בהם חלק פעיל, מכאן ההמלצה לכתוב את מחשבותיו כפי שאלו מופיעות ברגע האמת. כשהוא כותב הוא מרוקן את מאגריו, ומאפשר לאנרגיית חיים חדשה לזרום דרכו.

חשוב שיבין שלפעמים תפקיד הסמנכ”ל חשוב מתפקד המנכ”ל.

הוא מסוגל לוותר על מעמדו הרם לטובת אישיות חזקה ממנו ובעלת יכולות וכישורים העולים על אלה שלו. יכולת זו מקנה לו את המנהיגות הבלתי מעורערת הנשמרת למנהיגים בעלי שיעור קומה שמבחנם האמיתי הוא ויתור מרצון ולא מתוך תבוסה.

הוא רגשן. הרגשנות מטילה עליו עומס גדול, ולכן מומלץ מפעם לפעם לנסות לעזור לו לפרוק רגשות באמצעות סליחה כנה לאויביו ולמתקיפיו.

הוא תקשורתי מאד, הוא נמצא תמיד בתנועה וזקוק למרחקים ולמרחבים. בזכות הכושר המילולי הגבוה שלו הוא עשוי להיות מרצה ונואם טוב. הכוח הרטורי שלו עשוי לקדם אותו מבחינה ציבורית ואישית. הוא צריך ללמוד לחיות מתוך שמחה ושירה.

יש בו כושר אחווה נדיר, אם ידע להשתמש בו במקום הנכון ובמידה הנדרשת הוא יכול להפוך לסמל לאנושיות יוצאת דופן ולגדלות אישית ומוסרית.

 

 

רזיאל פריגן

רזיאל פריגן הינו סופר, הוגה קיומי ופרשן. מייסד המרכז הטיפולי אבחוני קבלי 'ReviveLife' ושיטת האקסתרפיה. מדריך רוחני ויועץ אישי.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

בדוק גם
Close
Back to top button