מאמרים

הסוד || ‘חוק המשיכה’ – יהרוס אותך לפני שיבנה אותך

היקום לא נותן לך את מה שביקשת עד שתהפוך לאדם הראוי למה שביקשת.

‘חוק המשיכה’ – עוסק קודם כל בלהפוך אותך לאדם הראוי לבקשתך.

חוק המשיכה הוא כלי רב עוצמה ששבה את מוחותיהם של מיליונים ברחבי העולם. אנשים רבים מאמינים שבעצם פנייה ליקום הם יקבלו בדיוק את מה שביקשו. עם זאת, אני כאן כדי לחשוף את האמת הסודית שהיקום לא נותן לך את מה שביקשת עד שתהפוך לאדם הראוי למה שביקשת. במאמר זה, נחקור כיצד הפעולות הנגרמות מהבקשות שלך הן למעשה חוויות טרנספורמטיביות שמעצבות אותך לאדם הראוי לרצונות שלך.

תהליך השינוי

כאשר אתה מבקש בקשה או מציב כוונה ליקום, אתה מניע שורה של אירועים ונסיבות בחייך. חוויות אלו עשויות להיראות כמו אתגרים או כישלונות, אך הן למעשה הזדמנויות לצמיחה וגילוי עצמי. היקום מטלטל את חייך כדי לדחוף אותך מעבר לאזור הנוחות שלך ולעזור לך להתפתח לאדם שיכול למשוך ולקיים את מה שאתה רוצה ללא מאמץ.

ייאוש ואכזבה

בשלב זה של המסע רוב האנשים הופכים מיואשים ומאוכזבים. הם אולי ציפו לתוצאות מיידיות או לתוצאה ספציפית, אבל במקום זאת, הם מתמודדים עם שינויים וקשיים בלתי צפויים. זה טבעי להרגיש מיואש כשהדברים לא הולכים לפי התוכנית, אבל בנקודת הזו … אני מפציר בכם לראות את החווית הללו מנקודת מבט שונה, מנקודת מבט של המחר שתהיה שצופה בך במי שהינך היום ומבקש ממך keep going תחזיק מעמד תמשיך הלאה.

לחבק את המסע

במקום להיכנע לייאוש, ישנה חשיבות מכרעת להסכמתך לאמץ את מסע ההתהוות. הבינו שהיקום אינו מונע מכם את הרצונות שלכם על אף החרדה מאי מימושם אלא הוא מנחה אתכם לקראת טרנספורמציה אישית. כל אתגר ומכשלה הם הזדמנות עבורך ללמוד, לצמוח ולהתאים את האנרגיה שלך לרצונות שלך. אמצו את החוויות הללו כמתנות מהיקום ובטחו בתזמון האלוהי שלו.

אמון בתזמון האלוהי

היקום פועל על ציר הזמן שלו, שאולי אינו מתיישב עם הציפיות האנושיות שלנו. התזמון האלוהי מבטיח שתקבלו את מה שביקשתם ברגע המושלם, כאשר אתם באמת מוכנים לקבל אותו. סמוך על חוכמת היקום והאמונה שהכל מתפתח בדיוק כמו שצריך. סבלנות ואמון הן מעלות חיוניות בדרך להפוך לאדם הראוי לבקשתך.

רצונות מתרחבים

כשאתה יוצא למסע השינוי שלך, אתה עשוי לגלות שהרצונות שלך משתנים ומתרחבים. ליקום יש דרך ליישר את הרצונות שלך עם העצמי האמיתי שלך, הפוטנציאל הגבוה ביותר שלך ותכלית הנשמה שלך. מה שביקשת בתחילה עלול לא להדהד יותר עם האדם שאתה הופך להיות. אפשרו לרצונות שלכם להתפתח ולאמץ את האפשרויות החדשות שמגיעות דרכם.

חוק המשיכה אינו עוסק רק בבקשה ובקבלה. זהו תהליך עמוק של שינוי והיווצרות אישיים. היקום לא נותן לך את מה שביקשת עד שתהפוך לאדם הראוי למה שביקשת.

אמצו את האתגרים, הכישלונות והשינויים המתעוררים במהלך המסע שלכם. בטחו בתזמון האלוהי, האמינו בתהליך ודעו שהיקום תמיד פועל לטובתכם. על ידי הפיכתך לאדם הראוי לבקשתך תוכל לפתח את הכוח האמיתי של ‘חוק המשיכה’ ולבטא את רצונותיך בקלות.

רזיאל פריגן

רזיאל פריגן הינו סופר, הוגה קיומי ופרשן. מייסד המרכז הטיפולי אבחוני קבלי 'ReviveLife' ושיטת האקסתרפיה. מדריך רוחני ויועץ אישי.

מאמרים קשורים

Back to top button