פירושי שמותשמות לבנים

פירוש ומשמעות השם – רזיאל

שיעור לחיים להפעיל את כוח הרצון במקום את כוח הדמיון

פירוש ומשמעות השם רזיאל
שם: רזיאל
השם רזיאל מקורו קבלי ויש לו קונוטציות רוחניות ומיסטיות משמעותיות. הוא נגזר מצמד המילים “רז” במשמעות “סוד” או “מסתורין”, ו”אל”. לכן, השם רזיאל יכול להתפרש כ”סוד אלוהים” הסתר דבר. פירוש השם מארמית – הכוח של הכוח כלומר מקור הכוח, המבוע, מקור האנרגיה.

רזיאל מזוהה לעתים קרובות עם ידע, חוכמה והתגלות אלוהיים. רזיאל נחשב לארכי-מלאך שמימי רם דרג במסורת הקבלה. מאמינים שרזיאל משמש צינור בין הממלכה האלוהית לאנושות (עוף השמיים) ובידו נמצא ‘ספר השמיים’, ומעניק חוכמה מקודשת וידע אזוטרי למי שמחפש אותה באמת.

השם רזיאל נושא תחושה של עומק רוחני והילה של מסתורין. רזיאל מסמל אדם שיש לו סקרנות מולדת וכמיהה להארה רוחנית. רזיאל נתפס לעתים קרובות כמחפש ידע, חוכמה ואמיתות אלוהיות. יש לו נטייה טבעית ללימודים אזוטריים, תרגולים רוחניים וחיבור עמוק לתחום המטפיזי.

יתר על כן, ניתן לראות בשם רזיאל סמל להדרכה, הגנה והעצמה אלוהיים (ראה שיעור ‘שאלת חלום’). אנשים עם שם זה מאמינים לעתים קרובות שהם מחוברים לכוח עליון, מקבלים תובנות וגילויים שיכולים לעזור להם לנווט דרך אתגרי החיים.

השם רזיאל מייצג חיבור עמוק לאלוהי, המגלם את תכונות החוכמה, המסתורין וההארה הרוחנית. הוא נושא תחושה של מטרה ושליחות לחשוף אמיתות נסתרות ולשתף אותן עם העולם.

פענוח פרופיל פסיכוקבלי מיסטי
– רזיאל –

 

רזיאל פריגן

רזיאל פריגן הינו סופר, הוגה קיומי ופרשן. מייסד המרכז הטיפולי אבחוני קבלי 'ReviveLife' ושיטת האקסתרפיה. מדריך רוחני ויועץ אישי.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

בדוק גם
Close
Back to top button