רזיאל פריגן

קאוצ'ר, מנטור ויועץ אישי בגישת האקסתרפיה.

החיים כמשחק מלמדים אותנו, לרוב בדרך הקשה. שישנם חוקי חיים עקרונות וכללים שמאוד קשה לזהות בעין משוחדת, אולם התקיעות בחיים מלמדת אותנו שתעינו בדרך ולפעמים בגדול והפחות נעים שתחושת חרטה ותבוסתנות ואפילו שיטות שחרור נפשי ורגשי כמו אופטימיות לא משנות את המציאות.

 

החיים הם כמו טיפוס הרים אתה חייב מורה דרך שמכיר את נפתולי שבילי ההר היה שם וחזר בכדי שילווה אותך לראש הפסגה בבטחון מלא שאכן תגיע לפסגה שלם.

מה שמכשיר אותי כמורה דרך רוחני איננו ידע תיאורטי, ספקולציות מוחניות או מניפולציות ארגוניות עצמיות שלרוב הם אשליה ותרמית עצמית אלא הייתי שם במקום של הכאב, חויית והויית הכשלון, התבוסה … ושרדתי כיוון שהם היו הטובים שבמוריי. הם היו השער הם היו התנאי לכל מי שהפכתי להיות היום אתמול ומחר.

לפני שנים רבות ביקשתי לי להיות מורה רוחני כמימוש עצמי, לא העלתי על דעתי שמשלמים שכר לימוד והכשרה בכל כך הרבה התנסות התחוות וכאב. ללא ספק לא תהיה להכשרה הזו משמעות אמיתית אם לא שבאמצעותה אוביל אנשים ליעוד האישי שלהם לחיות בפועל את הפוטנציאל האנושי שרק הם יכולים לגלות לעולם באמצעות החיים שלהם.

כאשר אתה לא יודע מה לעשות! תעשה את הצעד קדימה. כלל באמנות הלחימה, בושידו.

מאמן לחיים

מאז שהתעוררתי הפסקתי לחלום, המציאות מעבר לכל דמיון.

האם אני יכול לעזור לך?

ללא ספק אפשר להצליח וגם בגדול לבד ורק עם הכוונה עצמית, הידע זמין ובכמויות באיכות ואפילו עם הדרכה אולם מחיר ההתנסות והזמן שניסוי ותהייה לא  זמינים במיוחד למי שצריך את העזרה וההכונה אתמול. רוצים מיקוד תוצאות ולהרגיש טוב מהפגישה הראשונה אשמח להיות לכם מורה הדרך, המנטור והקאוצ’ר שתמיד חיפשתם ועכשיו מצאתם.

icon01-free-img.png

ייעוץ אישי

מתלבטים? החיים סוגרים עליכם? השינוי נכפה עליכם?! השינוי כבר ממש כאן ובלתי נמנע, זה הזמן הנכון לארגן פגישת ייעוץ איתי, נשב כמה שעות שצריך נלבן את הבעיות ונמצא להן פתרונות ונצא לדרך חדשה. פגישה חד פעמית לכיונון.

icon02-free-img.png

אימון לתוצאות

לפעמיים פגישה אחת מאסיבית לא מספיקה ישנם מספר מטרות בו זמנית, חסר לך ארגז כלים ונקודות התיחסות חדשות לחיים. בשביל זה הומצא האימון לתוצאות. אנחנו לא צריכים להצמד לנוסחאות ולקביעת כמות פגישות אבל התוצאות יקבעו את ההתנהלות.

icon03-free-img.png

זוגיות ויחסים

בין אם אתם מחפשים את הנפש התאומה שאיתה תחוו את השלם ובין אם כבר מצאתם אבל הקשיים של החיים, שעות עבודה מרובות, לחצים כלכלים גידול הילדים, התערבות של המשפחה המורחבת גורמים לכם לקרוס לכל יחסים מורעלים גירושין עדיין יש הרבה מה לעשות ...

שרותים נוספים

איך הקשר ביננו יעבוד?

צעד ראשון נתחיל בשיחה מקדימה בטלפון נכיר אחד את השני ונתאם צפיות, בשיחה נקבע את מיקום הפגישה ואת אורכה …

מחויבות ואחריות להצלחה, אם לא עזרתי לך מהפגישה הראשונה, אני לא המורה הנכון לך.

השליחות שלי

לחיות (להיות) בתור רזיאל פריגן.

מה המשמעות של להיות רזיאל פריגן לגבי?

השלב הראשון הוא לגלות מהו ‘סידור העבודה’

השלב השני להבין מה משמעות התפקיד וממנו לגזור את הנגזרות המתאימות.

מה אני צריך לעשות בכדי להיות.

ואזי לנקוט בפעולה בכדי להתאים את הכלים האישיותיים והסביבתיים להצלחת המטרה.

השלב השלישי

להיות להתהוות להתחוות בלהיות ‘רזיאל פריגן האולמטיבי’ בפועל ולא רק כאידיאל או משאת נפש ובמקביל לעשות הכל בכדי לא להפריע למהלך האמור להיות בפועל מה שאני בכוח.

שלב רביעי
להתעלם מההישג … לדומם את מנוע התשוקה לחיים. את אותו המנוע המונע מהשכלה עצמית, מתבונה ומאמביציות חברתיות המכריחות אותי לפתח אגו שלאחר שלשת השלבים נעשה נוכח, חכם, בולט, קיים, חי. מי שאני כרזיאל פריגן

ופשוט לא להיות כלום פרט מ’להיות אדם’ ללא שום תואר, להיות. ללא שייכויות ובעלויות.

לשלב הרביעי אני קורא ‘לשכוח את שמך’.

את שלי סיפרתי ומהי השליחות שלך לעולם?

המטרות שלי

להקים לייסד לבנות בית ספר לאומניות האינטואציה ללמד בו את שיטת האקסתרפיה  XTP לבנות מערך של מנטורים של השיטה ולעזור לכמה שיותר אנשים למצות את הפוטניאל האנושי וההצלחה הגלומה בהם.

Back to top button