יום בחודש

נולדת ביום כ”ג בחודש מה זה אומר עליך

מתנת היום – יעוד – מרפא

יש בו מתכונת הרופא. הוא נוטה לפתור בעיות ומצבים גם אם נראים על פנים קשים במיוחד. הוא אדם אלטרואיסטי, איש חברה מדהים, חבר טוב העוזר לחלש ולנדכא.

הוא למדן, אוהב ספר, בעל יכולת הגות, דמיון מפותח ויצירתיות רבה. הוא אוהב להימצא כל הזמן בתנועה.

יש בו יכולת ליעל מערכות, ולהגדיל פריון בחומר וברוח. קשה לו להפרד מנכסיו המחשבתיים והחומריים. הוא מחפש בחייו הארה רוחנית או נפשית וחי אותם בשלהוב קבוע.

הוא זקוק לתמיכה רגשית מאנשים הקרובים לו. לעיתים הוא תר אחר דמות סמכותית שניתן לשאוב ממנה תמיכה ועזרה. הוא מנסה לחדול מלחפש פתרונות לעצמו אצל אחרים ולמצוא אותם בתוך עצמו ולמען עצמו.

השיעור לחיים – ללמוד לאבד דברים והשיעור הכי משמעותי שכל השעורים אמורים להוביל אליו זה השיעור ללמוד לשכוח את עצמך מידי פעם, איך עושים את זה? איך לומדים ללכת לאיבוד? התשובה מצריכה יותר מפוסט זה מצריך הדרכה.


מקור: סגולות ישראל

יום כג לחודש: בנימין בנו הקטן של יעקב נולד בו, והוא יום טוב לנסיעות מוצלחות, ולקבל עובדים לעבודה, ולעשות חופות מסיבות והילולות, לקנות ולמכור, ולבנות בתים, אבל תיזהר באותו יום מכל מריבה ואל תיטע נטיעות, והחולה באותו יום, יקום מחוליו בקושי רב, והנולד בו יהיה לו קשה להשיג ממון, אבל יצליח ברפואה וכן הנקבה, והוא יום טוב לישא אשה…

ואמרו חכמינו זכרונם לברכה “לעולם יזהר אדם באלו הימים שלא לצאת בהם לדרך ולא להתחיל בהם שום עסק ”
ואלו הימים בחודש טובים -. ב. ד. ט. יא. טו. טז. יט. כא. כז.
אבל א. ג. ה. רעים ולא יזוז ממקומו וסימנך גא”ה ושאר ימים לא טובים ולא רעים ..

רזיאל פריגן

רזיאל פריגן הינו סופר, הוגה קיומי ופרשן. מייסד המרכז הטיפולי אבחוני קבלי 'ReviveLife' ושיטת האקסתרפיה. מדריך רוחני ויועץ אישי.

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

בדוק גם
Close
Back to top button