מאמרים

פירוש ומשמעות השם עדי/ עֲדִי

עדי נושאת מעצם שמה תחושה של אינדיבידואליות וייחודיות, כמו קישוט היא אישית וייחודית.

השם עדי מקורו מקראי ויש לו משמעויות ופירושים רבים. אחת הפרשנויות המקובלות היא שפירושו של עדי בעברית הוא “תכשיט” או “קישוט”, (וָאֶעְדֵּךְ עֶדִי) המשקף את היחולים לבת יקרה ויפה. השם עדי מייצג מישהי שמביאה שמחה, יופי ותחושת ערך לסובבים אותה. בהקשר הנוכחי עדי הינה ביטוי להכרת תודה … כמו עדי

פירוש נוסף לשם עדי הוא “העד שלי” (וְאַתֶּם עֵדַי) המעביר את הרעיון של מישהי שתהא עד לעולם, מישהי שמתבוננת ומעריכה את היופי והמורכבות של החיים.

עדי נושאת מעצם שמה תחושה של אינדיבידואליות וייחודיות, כמו קישוט היא אישית וייחודית. השם עדי קשור לכוח וחוסן. ומייצג מישהי שיש לה את הכוח הפנימי להתגבר על אתגרים ולהתמודד חזיתית עם מכשולים.

עדי הוא שם המקושר ליצירתיות ולהבעה אמנותית. הוא מייצג אישה בעלת דמיון חי (ויטלי) ויש לה נטייה טבעית לעיסוקים אמנותיים. עדי מזוהה עם אינטליגנציה וחוכמה. הוא מייצגת אישה סקרנית אינטלקטואלית, מהירת תפיסה ובעלת צמא לידע. עדי לרוב תהיה עצמאית ובעלת תחושת עצמי חזקה. מישהי שבטוחה ביכולות שלה עם רצון לסלול את הדרך שלו בחיים.

השם עדי נושא תחושה של יופי, כוח, יצירתיות, אינטליגנציה ועצמאות. היא מייצגת בת שהיא פרט יקר וייחודי, המסוגל להביא שמחה ולהשפיע לטובה על העולם.

 

 

 

רזיאל פריגן

רזיאל פריגן הינו סופר, הוגה קיומי ופרשן. מייסד המרכז הטיפולי אבחוני קבלי 'ReviveLife' ושיטת האקסתרפיה. מדריך רוחני ויועץ אישי.

מאמרים קשורים

Back to top button